Jeste¶  17652  go¶ciem
na naszej stronie



Szko³a Tañca ORIENTMANIA zaprasza na wyj±tkowe wydarzenie





- niezwyk³e instruktorki
- bogactwo tematyczne: klasyka, folklor, eksperymenty
- przystêpne ceny, atrakcyjne pakiety
- a¿ 30 godzin warsztatów! Tak, tak!! s³ownie: TRZYDZIE¦CI !!!
- okazje do spotkañ, dyskusji, integracji
- warsztaty dla pocz±tkuj±cych i zaawansowanych


TEGO JESZCZE NIE BY£O!


Wydarzenie to przygotowujemy z my¶l± o coraz wiêkszej liczbie wielbicielek Orientu. Dajemy Wam a¿ 30 godzin, czyli 15 dwugodzinnych warsztatów, o odmiennej tematyce. Proponujemy wygodne pakiety cenowe, aby ka¿da z Was mog³a skomponowaæ indywidualne menu warsztatowe i rozsmakowaæ siê w poszczególnych tematach. W tym celu ka¿dy warsztat ma tê sam± d³ugo¶æ: 2 godziny zegarowe. Aby¶cie mog³y jak najbardziej poznaæ dany temat i jednocze¶nie komfortowo zaplanowaæ swój osobisty pakiet warsztatów.



Czas na ma³e podsumowanie.

Orientmania ¿yje ju¿ trzeci rok. Od momentu powstania stara siê proponowaæ Wam interesuj±ce warsztaty i imprezy tematyczne. W tym czasie scena tañca brzucha w Polsce zaczê³a rozwijaæ siê niezwykle dynamicznie.
Jeszcze kilka lat temu Polki by³y rzadkimi go¶æmi na miêdzynarodowych festiwalach i zagranicznych warsztatach. Teraz niemal nie ma eventu bez polskich uczestniczek.
Stajemy siê czê¶ci± miêdzynarodowej spo³eczno¶ci tañca brzucha.

Do wspó³pracy zaproszone zosta³y najbardziej interesuj±ce instruktorki sceny warszawskiej.
Warsztaty poprowadz± (kolejno¶æ alfabetyczna):

Agnieszka Czy¿ (Sowillo)
Naima
Dominika Suchecka
Joanna Suska
£ada Toulik
Katarzyna Wronka
Diana Yousseif


Wa¿nym momentem warsztatów bêdzie Wieczór Orientalnych Inspiracji, który odbêdzie siê

20 lutego.
Tym razem chcemy Wam zaproponowaæ nieco inn± formê spotkania.
Oto wstêpny program:

g. 18.00 - wyk³ad „Historia tañca orientalnego”, prowadzenie: Naima
g. 19.00 - wyk³ad „Popularne frazy wystêpuj±ce w piosenkach arabskich”, prowadzenie: Joanna Suska. Wyk³ad bêdzie sk³ada³ siê z prezentacji fragmentów piosenek, zawieraj±cych najczê¶ciej wystêpuj±ce s³owa i sformu³owania. Nastêpnie ich t³umaczenie na jêzyk polski. Nareszcie zatañczysz rozumiej±c teksty! Planujemy równie¿ prezentacjê arabskiej wymowy popularnych terminów, u¿ywanych w tañcu brzucha, np. gatunków tañca, instrumentów, itp.

ok. g.20.30 – pokazy tañca (szczegó³y wkrótce)

Jak zawsze Orientmania daje te¿ okazjê do zaprezentowania siê na scenie. Zapraszamy zatem do nadsy³ania zg³oszeñ te z Was, które chcia³yby wyst±piæ po czê¶ci wyk³adowej Wieczoru Orientalnego. Adres poni¿ej.
Zapraszamy gor±co do pozostania po wyk³adzie i pokazach. Bêd± jak zwykle s³odko¶ci, ale co najwa¿niejsze, okazja do pogadania, bli¿szego poznania siê, czyli integracji osób szczê¶liwie uzale¿nionych od Orientu Bardzo, bardzo gor±co zapraszamy.
(ceny wstêpu na Wieczór wkrótce)
Je¶li macie jakie¶ pytania, sugestie, piszcie!


PLAN WARSZTATÓW
(data, godziny, instruktorka, temat, minimalny poziom zaawansowania uczestniczek, symbol warsztatu)

23.01.2010, g.14.00-16.00, Diana Yousseif, Grupa pocz±tkuj±ca, ABC tañca brzucha, OW1

WYJ¡TKOWA CENA TYLKO TEGO WARSZTATU: TYLKO 50 Z£ ZA CA£O¦Æ.

23.01.2010, g.16.30-18.30, Diana Yousseif, Beledi, (1 rok), OW2


30.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, Doskonalenie techniki, (1 rok), OW3
30.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, Taniec andaluzyjski cz.1, (1 rok), OW4
31.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, Saggaty, (1 rok) OW5

31.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, Taniec andaluzyjski cz.2, (2 lata), OW6


6.02.2010, g.12.00-14.00, Dominika Suchecka, Cabaret belly dance, (1 rok), OW7
6.02.2010, g.14.30-16.30, Katarzyna Wronka, Oriental Pop Fusion, (1 rok), OW8
6.02.2010, g.17.00-19.00, Katarzyna Wronka, Drum solo, (1 rok), OW9
7.02.2010, g.14.00-16.00, £ada Toulik, Terapeutyczno-energetyczny potencja³ tañca brzucha, (otwarty) OW10
7.02.2010, g.16.30-18.30, £ada Toulik, Sekwencje w stylu klasycznym, (1 rok) OW11


13.02.2010, g.13.30-15.30, Naima, Melaya Leff, (1 rok) OW12

13.02.2010, g.16.00-18.00, Naima, Taniec nubijski, (1 rok) OW13

14.02.2010, g.14.00-16.00, Joanna Suska, Sekwencje klasyczne, inspiracje: Mahmud Reda, (1 rok) OW14
14.02.2010, g.16.30-18.30, Joanna Suska, Khaleegy, (otwarty) OW15


20.02.2010, g. 18.00 - Wieczór Orientalnych Inspiracji. Wyk³ady, pokazy, integracja. Wkrótce szczegó³y i niespodzianki!

LICZBA MIEJSC NA KA¯DYM Z WARSZTATÓW OGRANICZONA.


CENY.
Ka¿dy pojedynczy warsztat: Kursantki Orientmanii 65 z³, pozosta³e Panie 75 z³.
Warsztat OW1 (dla pocz±tkuj±cych) nie wchodzi w sk³ad pakietów, jego cena to tylko 50 z³.


Pakiety warsztatów (w i¶cie orientmaniowych kolorach!)

Pakiet LILIOWY – 3 dowolnie wybrane warsztaty, 6 g.
Kursantki Orientmanii 180 z³, pozosta³e Panie 190 z³
Pakiet FIO£KOWY – 5 dowolnie wybranych warsztatów, 10 g.
Kursantki Orientmanii 265 z³, pozosta³e Panie 275 z³
Pakiet WRZOSOWY – 7 dowolnie wybranych warsztatów, 14 g.
Kursantki Orientmanii 330 z³, pozosta³e Panie 360 z³
Pakiet
FUKSJOWY – 9 dowolnie wybranych warsztatów, 18 g.
Kursantki Orientmanii 400 z³, pozosta³e Panie 420 z³
Pakiet RÓ¯ANY – 11 dowolnie wybranych warsztatów, 22 g.
Kursantki Orientmanii 460 z³, pozosta³e Panie 480 z³
Pakiet AMARANTOWY – 13 dowolnie wybranych warsztatów, a¿ 26 godzin!!!
Kursantki Orientmanii 520 z³, pozosta³e Panie 540 z³

W skrócie oznacza to, ¿e przy wykupieniu jednego warsztatu p³acisz 32,5/37,5 z³ za godzinê, przy 9 warsztatach ju¿ 22,2/23,3 z³ za godzinê a przy 13 warsztatach tylko 20/20,7 z³ za godzinê!!
Za cenê porównywaln± z regularnymi zajêciami dajemy Ci niespotykane dot±d na tak± skalê bogactwo stylów i inspiracji!

Warsztaty celowo s± roz³o¿one w ci±gu a¿ 4 weekendów, aby¶cie mog³y skorzystaæ z nich jak najpe³niej i na ka¿dy przyj¶æ z nowymi si³ami
Warsztaty otwarte adresujemy do jak najszerszego grona. Skorzystaj± z nich zarówno osoby zaczynaj±ce przygodê z tañcem brzucha, jak i instruktorki. S± to na ogó³ propozycje dotycz±ce konkretnej tematyki.

LOKALIZACJA
Warszawa (Bemowo), ul. Markiewicza 3, ogromna, komfortowa sala widowiskowa z lustrami.


Zg³oszenia:

zapisy@orientmania.pl

W temacie: nazwa pakietu + symbole warsztatów
W tre¶ci: imiê, nazwisko i nr tel.

Zg³oszenia przyjmujemy najpó¼niej 3 dni przed danym warsztatem. Prosimy o tym pamiêtaæ przy wykupowaniu pakietów.


Opisy warsztatów

(pod ka¿dym z opisów, powtórzone s±: termin, oczekiwany poziom zaawansowania i kod do podawania przy zg³oszeniu)

Diana Yousseif
Warsztat dlla pocz±tkuj±cych - ABC tañca brzucha
Wprowadzenie w charakter i podstawy techniki tañca brzucha. To równie¿ ¶wietna propozycja dla osób, które chc± sobie od¶wie¿yæ podstawy lub które wracaj± do tañca po d³u¿szej przerwie.
23.01.2010, g.14.00-16.00, Diana Yousseif, OW1
WYJ¡TKOWA CENA TYLKO TEGO WARSZTATU: TYLKO 50 Z£ ZA CA£O¦Æ.
Warsztat nie wchodzi do pakietów.

Beledi
Tym razem sekwencje na poziomie zaawansowanym, charakterystyczne dla stylu Diany Yousseif: s³odycz, elegancja, kokieteria.
23.01.2010, g.16.30-18.30, Diana Yousseif, (1 rok), OW2


Sowillo


Technika
Klasyczna oprawa figur tañca brzucha: arabeski i obroty (10 typów obrotów z ró¿n± prac± r±k, z uwzglêdnieniem stylów tañca brzucha i zastosowaniem do tañca z rekwizytami). Poziom otwarty, równie¿ dla pocz±tkuj±cych instruktorek.
Warsztat ten jest szczególnie polecany przed tañcem andaluzyjskim.
30.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, (1 rok), OW3

Taniec andaluzyjski, cz.1
Wprowadzenie z styl, muzykê i rytmy, interpretacja muzyki, przegl±d figur, choreografia treningowa do rytmu w metrum na 3/ 8.
Sugerowane wcze¶niejsze uczestnictwo w warsztacie z techniki.
30.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, (1 rok), OW4

Taniec brzucha z saggatami.
Warsztat jest przeznaczony zarówno dla osób, które ju¿ tañcz± z saggatami, jak i tych, które nie mia³y kontaktu z tym rekwizytem. Sowillo, jako osoba z wykszta³ceniem muzycznym, postara siê, aby ka¿da z Was dosta³a jak najwiêcej informacji do dalszej, samodzielnej pracy. Wa¿nym elementem bêdzie te¿ po¶wiêcenie czasu ka¿dej uczestniczce i korygowanie jej postêpów.
31.01.2010, g.14.00-16.00, Sowillo, (1 rok) OW5

Taniec andaluzyjski, cz.2
Poziom zaawansowany (lub ¶redniozaawansowany z ugruntowan± znajomo¶ci± obrotów) 2-3 h - choreografia sceniczna do rytmu samai w metrum 10/8.
Sugerowane wcze¶niejsze uczestnictwo w warsztacie z techniki i/lub cz.1 tañca andaluzyjskiego.
31.01.2010, g.16.30-18.30, Sowillo, (2 lata), OW6

Dominika Suchecka
Cabaret belly dance style - technika i kombinacje
Warsztaty obejmuj± wprowadzenie w technikê kabaretowej odmiany tañca brzucha
(locks, pops, shimmies, layering) i zastosowanie jej w po³±czeniu z krokami w krótkich kombinacjach.
Styl kabaretowy w du¿ej mierze zale¿y od inwencji i poczucia estetyki tancerki. Styl Dominiki charakteryzuj± precyzyjne ruchy bioder, izolacje, dr¿enia i layering po³±czone z lekko¶ci± ruchów i poruszania siê po scenie, charakterystycznymi dla klasycznego stylu egipskiego, czyli elementy znane choæby spod szyldu Belly Dance Superstars.
6.02.2010, g.12.00-14.00, Dominika Suchecka, (1 rok), OW7


Katarzyna Wronka

Oriental pop fusion.
Eksperymentalna choreografia Kasi Wronki, istnego ¿ywio³u tañca.
Chcia³aby¶ spróbowaæ czego¶ nowego? Taniec brzucha przy muzyce popowej? Na zajêciach bêdziemy poznawaæ i dowolnie ³±czyæ elementy tañca brzucha, samby, afro i innych stylów tanecznych (reggaeton/dancehall), obecnych w znanych teledyskowych choreografiach. Wszystko ma mieæ charakter tanecznej zabawy i zmys³owego luzu. Elementy pochodz±ce z ró¿nych stylów tañca Kasia z³o¿y³a w spójn±, dynamiczn± ca³o¶æ, o unikalnym charakterze. Uk³ad taneczny bêdzie inspirowany g³ównie choreografiami takich gwiazd, jak Shakira, Beyonce, Rihanna oraz Aliyah. To równie¿ ¶wietna propozycja dla kochaj±cych imprezowanie, znajdziecie tu morze inspiracji na imprezy!
6.02.2010, g.14.30-16.30, Katarzyna Wronka, (1 rok), OW8


Drum solo Warsztat w konwencji klasycznej tañca brzucha. Uczestniczki warsztatu bêd± poznawaæ ró¿ne techniki shimmies (dr¿enia), szlifowaæ technikê izolacji. Poznaj± równie¿ podstawy layeringu, czyli nak³adania na siebie jednocze¶nie kilku ruchów. Zwieñczeniem bêdzie sekwencja ruchów do utworu drum solo. A wszystko jak zwykle u Kasi, dynamicznie i z poczuciem humoru. 6.02.2010, g.17.00-19.00, Katarzyna Wronka, (6 mies.), OW9


£ada Toulik

Terapeutyczno-energetyczny potencja³ tañca brzucha, z elementami jogi.
Instruktorka zwróci uwagê na terapeutyczne i zdrowotne wp³ywy tañca brzucha. W³±czone zostan± niektóre æwiczenia energetyczne z jogi, pojêcia energii cia³a, nastêpnie nauczymy siê wykorzystywaæ je w tañcu. Warsztat pocz±tkowo bêdzie raczej statyczny, skoncentrowany na oddechu i budowaniu ¶wiadomo¶ci cia³a. Nastêpnie bêdziemy uczyæ siê zdrowego sposobu wykonywania ruchów charakterystycznych dla tañca brzucha, w oparciu o w³a¶nie zdobyt± wiedzê z podstaw jogi.
7.02.2010, g.14.00-16.00, £ada Toulik, (otwarty) OW10

Sekwencje w stylu klasycznym
Na warsztacie dowiemy siê, jak po³±czyæ poszczególne ruchy, aby uzyskaæ efektown± sekwencjê. Jak mówi sama £ada, poznacie tzw. ruchy „mase³kowe”, czyli miêkkie, p³ynne, zmys³owe sekwencje oraz rozmaite smaczki nadaj±ce piêknego wykoñczenia i wyrazu. Sta³e bywalczynie warsztatów z £ad± wiedz±, o czym mowa £ada ma niezwyk³± umiejêtno¶æ rozk³adania ruchu, uczenia ¶wiadomo¶ci cia³a, dla jak najdoskonalszego i efektownego wykonania.
7.02.2010, g.16.30-18.30, £ada Toulik, (1 rok) OW11

Naima
Melaya Leff
Zajêcia zaczniemy od krótkiego wstêpu historyczno-teoretycznego, w tym poznamy zasady doboru muzyki do choreografii, nastêpnie poznamy dwa podstawowe sposoby zawijania siê w melayê, zestaw kroków oraz kilka przyk³adowych kombinacji. Najwa¿niejsza jednak bêdzie stylizacja, czyli wyraz artystyczny, specyficzny dla tego gatunku tanecznego: przejdziemy krótki kurs uwodzenia i kokieterii w wersji ekstremalnej w duchu arabskim, co gwarantuje ¶wietn± zabawê i mnóstwo ¶miechu. Na zajêcia przynosimy melayê albo du¿± prostok±tn± chustê (d³ugo¶æ co najmniej 3 metry), z lej±cego siê materia³u.
13.02.2010, g.13.30-15.30, Naima, (1 rok) OW12

Taniec nubijski
Warsztaty bêd± mia³y charakter techniczny. Poznamy podstawowe kroki i figury tañca nubijskiego, który zasadniczo wchodzi w zakres folkloru egipskiego (ze wzglêdów geograficznych), ale w istocie swej jest znaczniej bardziej "afrykañski". Zaleca siê przyjêcie pewnego dystansu do w³asnego wizerunku oraz otwarto¶æ i poczucie humoru.
13.02.2010, g.16.00-18.00, Naima, (1 rok) OW13

Joanna Suska
Sekwencje klasyczne, inspiracje: Mahmud Reda
Mahmud Reda, ¿yj±ca legenda tañca i choreografii egipskiej, przez dziesiêciolecia pracy na scenie stworzy³ swój w³asny styl - charakterystyczne figury - skomplikowane sekwencje kroków, zwrotów i zahaczaj±cych o taniec klasyczny kombinacji. Podczas warsztatu dotkniemy przebogatego stylu mistrza i poznamy elementy idealne do wzbogacenia indywidualnego charakteru tañca ka¿dej z nas.
14.02.2010, g.14.00-16.00, Joanna Suska, (1 rok) OW14

Khaleegy
W krajach arabskich po³o¿onych nad Zatok± Persk± rozwin±³ siê unikalny styl tañca zwany khaleegy czyli zatokowy (od arabskiego khaleeg - zatoka). Drobne kroczki, zwiewne szaty, w³osy faluj±ce w rytmie nie do pomylenia z ¿adnym innym... Damy siê mu porwaæ.

14.02.2010, g.16.30-18.30, Joanna Suska, (otwarty) OW15




Biografie taneczne instruktorek
Agnieszka Czy¿ - Sowillo
(fot. z arch. instruktorki)

Tancerka i instruktorka tañca orientalnego.Naukê tañca brzucha rozpoczê³a w 2005 u Amani, która przekaza³a jej nie tylko doskona³± technikê tego tañca, ale równie¿ mi³o¶æ do tej formy sztuki i jej zrozumienie.Od 2006 tañczy w zespole tañca orientalnego ZAHRA. Regularnie wystêpuje z zespo³em i solo na imprezach firmowych, eventach, festiwalach i scenach teatralnych.Choreografi± „fuzja andaluzyjska z dwoma woalami” zdoby³a I miejsce w konkursie na IV festiwalu NovaOrient w Katowicach w kategorii „fuzja-folklor-tribal” solo.Wiedzê i umiejêtno¶ci w zakresie tañca orientalnego regularnie rozwija pod okiem Amani oraz na warsztatach u zagranicznych mistrzów tego gatunku tañcam.in.: Azia (USA/Kanada),Ehab Atia (Egipt/Niemcy), Orit Maftsir (Izrael), Beata i Horacio Cifuentes (Niemcy), Aleksiej Riaboshabka (Rosja), Sadie (USA), Nour (Rosja/Egipt), Tito (Egipt) , Khadejah & Mustafa (Niemcy/Egipt), Bellydance Superstars.
Specjalizuje siê w stylu andaluzyjskim, show, shabee, saidi, baladii, równie¿ w tañcu z rekwizytami: saggaty, tamburyn, welon, dwa welony, skrzyd³a Izis, ¶wiece (lampiony), assaya (laska), wachlarzo-welon, wachlarz piórowy.

Naima
(fot. z arch. instruktorki)
Znana na forach internetowych pod pseudonimem „Roksolanka”, by³a tancerk±, a obecnie jest niemal wy³±cznie nauczycielk± tañca orientalnego. Specjalizuje siê zarówno w egipskim tañcu klasycznym, w gatunkach folklorystycznych, w shaaby (pop arabski), jak i w tañcu z woalem (w stylu klasycznym i amerykañskim). Tañcem orientalnym zajmuje siê od 2005 roku. Uczy³a siê u najlepszych tancerek polskich i u mistrzów zagranicznych: prof. Zazy Hassana, Ehaba Atii, Elwiry Janitzki, Orit Maftsir, Mayodiego, Khaleda Mahmouda, Nour i Yassera, Aleksieja Riaboszapki, Mariny Oganyan, Djamili (Berlin), Beaty i Horacia Cifuentesów, Magdy'ego El Leisy, Lubny Emam, Khadejah i Mustafy (Berlin) i in. Ukoñczy³a kurs instruktorski i zda³a egzamin u prof. Zazy Hassana. Prowadzi zajêcia regularne i warsztatowe z zakresu historii, techniki i choreografii egipskich tañców klasycznych, shaaby i folkloru. Jako nauczycielka wie, ¿e rozwój jej uczennic jest zwi±zany z jej w³asnym, wiêc nie zaniedbuje ¿adnej okazji, aby poszerzyæ swoj± wiedzê i zdobyæ nowe umiejêtno¶ci. Jednocze¶nie stara siê przekazaæ swoim uczennicom wszystko czego sama siê nauczy³a lub dowiedzia³a. Jest pomys³odawczyni± i redaktork± najwiêkszego s³ownika terminów tañca orientalnego na www.belly-dance.pl

Dominika Suchecka
(fot. www.grzegorzosuch.com)
Jedna z najbardziej charakterystycznych tancerek na warszawskiej scenie tañca brzucha. Poszukiwa³a swego miejsca w ró¿nych odmianach tañca, miêdzy innymi we flamenco i bollywood. Jednak to taniec brzucha oczarowa³ j± w 2001 roku. W 2004 roku, rozpoczê³a pracê jako instruktorka tañca brzucha. Jej wystêpy trudno by³oby zliczyæ. Uwa¿ni obserwatorzy z pewno¶ci± zauwa¿yli jej poszukiwania w tworzeniu charakterystycznego wizerunku scenicznego. Bra³a udzia³ w warsztatach tancerek grupy Bellydance Superstars: Jilliny, Petite Jamilli, Rachel Brice, Kami Liddle, Morii,
Samanthy Hasthorpe, a tak¿e
Orit Maftsir, Ehaba Atii, Ariellah, Diany Tarkhan i Mardi Love.
Czêsto ubarwia swój taniec interesuj±cym i ¶wietnym technicznie wykorzystaniem rekwizytów. W ,,Orientmanii" prowadzi grupy: choreograficzn± (klasyczny taniec brzucha) oraz pierwsze w Warszawie regularne zajêcia w technice tribal fusion. Szczególnie bliski jest jej Cabaret belly dance, zw³aszcza charakterystyczna dla tego stylu ewolucja techniki, choæby w stronê layeringu.

Joanna Suska
(fot. Grzegorz Suska)
Arabistka, autorka pracy magisterskiej pt. „Taniec wschodni jako wyraz kobieco¶ci Arabki”, doktorantka w Katedrze Arabistyki i Islamistyki na Wydziale Orientalistycznym UW. Wyk³adowca kultury arabskiej na UW i SWPS. Tañcem orientalnym zajmuje siê od 2003 roku. Doskonali³a swój kunszt taneczny podczas rocznego stypendium w Damaszku oraz licznych pobytów w Kairze, gdzie mia³a zaszczyt osobi¶cie poznaæ samego Mahmuda Redê. Jedna z dwóch w Polsce, dyplomowana instruktorka tañca orientalnego i egipskich tañców ludowych, wykszta³cona w kairskim International Seray for Oriental Culture – szkole „¿yj±cej legendy”, prof. Hassana Khalila. Wystêpowa³a na licznych imprezach ¶wiata nauki, kultury i biznesu w ca³ej Polsce. Bra³a udzia³ w warsztatach i lekcjach indywidualnych u tancerzy o ¶wiatowej s³awie, m.in. Faridy Fahmi, Mahmuda Redy i Lizy Lazizy.

£ada Toulik
(fot. www.grzegorzosuch.com)
Wyj±tkowa postaæ na polskiej scenie tañca brzucha.
W Rosji, sk±d pochodzi, bra³a udzia³ w licznych warsztatach u nauczycieli egipskich oraz najwiêkszych, rosyjskich gwiazd. A ¿e taniec brzucha cieszy siê w Rosji od wielu lat nieporównywalnie wiêksz± popularno¶ci± ni¿ w Polsce, wiêc i mo¿liwo¶ci inspiracji s± znacznie wiêksze. Wystêpowa³a na imprezach klubowych i kulturalnych (m.in. festiwal kultury arabskiej w Toruniu, Warszawski Tydzieñ Wielokulturowy, Dzieñ Uchod¼cy). Nie przepada jednak za scenicznym blichtrem. Du¿o wiêksz± satysfakcjê sprawia jej nauka tañca.
Talent pedagogiczny i warsztat techniczny £ady doceni³o wiele zachwyconych uczennic. Ka¿dy ruch potrafi wyt³umaczyæ precyzyjnie i obrazowo. Przystêpnie przekazuje informacje dotycz±ce anatomii, co rozwija w kursantkach ¶wiadomo¶æ w³asnego cia³a i umo¿liwia precyzyjne, pó¼niejsze odtworzenie ruchu. Przy tym jest osob± skromn± w sposobie bycia i ciep³± w kontakcie. Nieustannie poszukuj±ca, ciekawa nowych inspiracji, twierdzi, ¿e tañca brzucha mo¿na uczyæ siê ca³e ¿ycie. I do takiej postawy zachêca swoje uczennice. £ada to kobieta wyrazista, z charakterem.. i takie te¿ s± jej zajêcia.


Katarzyna Wronka
(fot. www.grzegorzosuch.com)
Zafascynowana ¿ywio³owo¶ci± samby i subtelno¶ci± tañca brzucha stale rozwija siê i poszukuje nowych inspiracji tanecznych. Obecnie szkoli siê u Dominiki Sucheckiej oraz bierze udzia³ w warsztatach ze ¶wiatowej s³awy tancerkami (Diana Tarkhan, Bozenka, Sonia, Munique Neith, Sadie, Mira Betz, Tamalyn Dallal, Petit Jamilla, Kami Liddle, Samanta Hasthorpe, Ariellah). Doskonale sobie radzi w tañcu z rekwizytami m.in. z woalem, z assay±, z saggatami, z wachlarzo-chustami (fan veil). Przy jej ¿ywio³owym temperamencie najlepiej odnajduje siê przy energicznym akompaniamencie bêbnów (drum solo). Obecnie na zajêciach z Tribal Fusion u Dominiki osi±ga kolejne stopnie wtajemniczenia w pracy nad uelastycznianiem swojego cia³a. Najnowszym eksperymentem tanecznym Kasi jest ³±czenie elementów tañca brzucha, samby, afro i innych styli tanecznych (reggaeton/dancehall/salsa) obecnych w znanych teledyskowych choreografiach, czyli afro-oriental-latino fuzja, której mo¿na zasmakowaæ na zajêciach regularnych Oriental Pop Fusion w Orientmanii. Poza tañcem brzucha profesjonalnie zajmuje siê tak¿e samb± brazylijsk±, jako instruktorka oraz tancerka zespo³u Axe Bahia. Bierze udzia³ w wydarzeniach kulturalnych m.in. Arabian Night (II i III edycja), Festiwal Bêbnów (III i IV edycja), Wielokulturowe Street Party (II i III edycja) oraz wystêpuje na imprezach klubowych (I miejsce w konkursie Orientmanii) i charytatywnych. W przerwach pisze prace magistersk± na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW oraz studiuje grafikê na PJWSTK.

Diana Yousseif
(fot. z arch. instruktorki)
Urodzi³a siê w Egipcie, w miasteczku Marsa Matruh, po³o¿onym nad Morzem ¦ródziemnym. Tradycyjny taniec arabski pozna³a, wyrastaj±c w¶ród egipskich kobiet. Egipskie ciocie zauwa¿y³y rado¶æ, z któr± ma³a Diana tañczy³a i tym chêtniej uczy³y j± ró¿nych tajników. Mo¿e to z tamtego czasu pozosta³a w Dianie do dzi¶ swoboda i lekko¶æ ruchów? A egipska muzyka zawsze wywo³uje u¶miech na jej twarzy. Po przyje¼dzie do Polski wróci³a do tañca brzucha, nabywaj±c usystematyzowanej wiedzy i umiejêtno¶ci u najlepszych polskich instruktorek. Jest finalistk± Mistrzostw ¦wiata w Belly Dance, które odby³y siê w 2006 r. Przy okazji ka¿dego pobytu w rodzinnym Egipcie, szuka inspiracji, wzbogacaj±c swój warsztat. Zale¿y jej na promowaniu egipskiej odmiany tañca brzucha. Jej zajêcia cechuje ciep³a, niemal rodzinna atmosfera. Dianê cechuje równie¿ niezwyk³a sceniczno¶æ, po³±czenie naturalno¶ci, elegancji i mnóstwa trudnej do opisania zjawiskowo¶ci.

Pozdrawiam serdecznie i gor±co zapraszam!
Ma³gorzata Gonciarz/Szko³a Tañca Orientmania


PARTNERZY WYDARZENIA:
www.szkolytanca.pl
Orientpoint
pozytywne@kreacje.eu – advertising, publishing, web designing
forum www.belly-dance.pl
fot. www.grzegorzosuch.com


Wszelkie prawa zastrze¿one. Kopiowanie bez zgody autora zabronione
(c) Copyright by Orientmania, Create by Marion